Varaavat kiertoilmatakat

Austroflamm Fynn Xtra

4180,00 

Austroflamm Heidi Back 2.0

3970,00 

Austroflamm Ivy 2.0

3720,00 

Austroflamm Jini Xtra

3324,00 

Austroflamm Koko Xtra 2.0

3580,00 

Austroflamm Kylie Xtra

3880,00 

Austroflamm Lounge Xtra

5390,00 

Austroflamm Lux

4190,00 

Austroflamm Pallas Back

3761,00 

Austroflamm Slim 2.0

3620,00 

Austroflamm Stila

4680,00 

Austroflamm Tower Xtra 2.0

3761,00 

Corner BKH 42-66-42

Corner BKH 50-82-42

Corner BSK 42-66-42

Eck 45/101/40

Kysy lisää ja pyydä tarjous!

Takan ostaminen voi herättää kysymyksiä. Ei huolta, sillä olemme täällä sinua varten! 

Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä ja rakennamme sopivan kokonaisuuden juuri sinulle.

Vaihtoehtoisesti voit soittaa meille suoraan tai laittaa sähköpostia. Vastaamme kaikkiin yhteydenottoihin 1-2 arkipäivän sisällä!

Perheyritys vuodesta 1997

J.P. Sydänmuuraus Oy on erikoistunut mittatilaustyönä valmistettuihin tulisijoihin. Vuoteen 2002 asti yritys toimi yhteistyössä tulisijasuunnittelija Erkki Seppäsen kanssa, kunnes vuonna 2003 se osti koko Seppäsen liiketoiminnan. Tämän jälkeen yritys alkoi tarjota tulisijojen kokonaisvaltaisia palveluja suunnittelusta toteutukseen.

Tuotevalikoima sisältää muun muassa takkasydämet, kaminat, varaavat takat sekä metallipiiput. Yritys tunnetaan aikataulujen pitävyydestä, kustannustehokkuudesta ja laajasta tuotevalikoimasta, ja se on toiminut alalla päätoimisesti vuodesta 1997 lähtien.

Sydänmuuraus Oy tuo maahan BRUNNER tuotteita. BRUNNER historia ulottuu yli 70 vuoden taakse.

Kolmen sukupolven ajan alemmassa Baijerin Eggenfeldenin kaupungissa sijaitseva perheyritys on valmistanut alan parhaita uuneja.

BRUNNER termi ”Made in Germany” ei ole pelkistetty paljaaksi iskulauseeksi. Olemme ylpeitä saadessamme tuottaa pitkäikäisiä ja yksinkertaisesti erinomaisia tuotteita kokeneiden ja hyvin koulutettujen ammattilaisten kanssa. 

Mutta emme pysähdy tähän.

Intohimomme moitteetonta ammattitaitoa kohtaan BRUNNER edustaa brändinä myös innovaatiota ja rohkeutta jatkuvasti kehittyä ja parantaa.
Asiakaskokemukseksi se tuo iloa ja tyytyväisyyttä vuosikymmeniksi.